mikroteot

BILIA RECHARGE INNOITTAMASSA HENKILÖSTÖÄ HYVINVOINTITEKOIHIN

BILIA RECHARGE INNOITTAMASSA HENKILÖSTÖÄ HYVINVOINTITEKOIHIN

Autoliike Biliassa panostetaan erityisen paljon henkilöstön hyvinvointiin. Yhteistyössä Euforian Oy:n kanssa toteutettiin 8 viikon kestoinen Bilia ReCharge -hyvinvointikampanja. Kampanjan pääpaino oli henkilökohtaisen hyvinvoinnin edistämisessä paitsi liikkumalla niin myös arjen mikroteoin.

Tämän vuoksi valmennusyritys Euforian käytti toteutuksessa monille jo entuudestaan tuttua HeiaHeia-sovellusta, jossa oli valmiina juuri halutunlainen kampanjamalli.

Bilialaiset ottivat lähes 50 miljoonaa askelta ja kirjasivat hyvinvoinnin mikrotekoja 4 266 kpl. Lue lisää kampanjasta ja siihen osallistuneiden henkilöiden mietteistä. Saatat oppia miten korvapuustit liittyvät hyvinvointiin. <3